Categorii [???]
Sapte motive pentru a folosi platforma de blog in interiorul companiei
1. Clientul folosit pentru citirea si stocarea e-mail-urilor in firma este mai greu de folosit la cautare. Folosind un blog, unde informatia este comuna se poate evita pierderea de informatii produsa de netransmiterea mai departe a unor e-mail-uri. Dureaza zile, poate saptamani intregi sa cauti unde a ramas blocat e-mail-ul si unde ar fi trebuit trimis mai departe.
2. E-mail-ul se pierde in furtuna importantei. Comunicarea informatiilor prin e-mail este haotica din punct de vedere al ordinei importantei impusa de TO, CC poate chiar BCC. Daca un e-mail nu este adresat direct unei persoane, ci aceasta isi vede adresa in CC sau nu si-o vede deloc (BCC) poate considera ca informatia nu este atat de importanta pentru el, astfel aceasta ajunge stearsa sau pierduta prin vre arhiva.
3. Fosti angajati pleaca cu e-mail-uri cu tot. In majoritatea cazurilor in care un angajat pleaca, conturile lui de e-mail si toate informatiile sunt sterse pentru a impiedica furtul acestora. Nimeni nu se gandeste la faptul ca acele informatii ar putea fi utile in viitor. Cu un blog restrictionat la accesarea doar din interiorul companiei, acest lucru nu se poate intampla deoarece informatia ramane, dar poate fi restrictionata la nivel de angajat, astfel acesta nu poate lua nimic cu el odata ce pleaca.
4. Prea multa pierdere de vreme cu formalitatile. Cand trimiti un mail de curiozitate asupra activitatii cuiva sau ai nevoie de o informatie, nu poti sa excluzi formalitatile de rigoare. Printr-un blog poate fi verificata activitatea fiecaruia dupa necesitate, pot fi gasite informatiile necesare fara obligatoriul “Buna, cum merge treaba, la ce lucrezi acum, te pot ajuta cu ceva?”
5. Cu un blog atat laudaretul cat si umilul castiga. Chiar daca poti limita accesul la post-are, blog-urile pot fi o platforma buna de comunicare asupra proiectelor firmei, de a scoate in evidenta punctele forte si cele slabe ale companiei. Laudaretul va putea sa isi laude maretia la fiecare pas genial pe care l-a facut, chiar daca aceasta nu intereseaza pe toata lumea si probabil nu va fi citit de toata lumea, iar umilul va trece doar informatia strict necesara asupra proiectului la care lucreaza. In ambele cazuri evitam umplerea casutei de mail cu informatii ce nu ne sunt necesare si nu riscam pierderea informatiei strict necesare.
6. Deschidere si credibilitate organizationala. Cum spuneam si mai inainte cine ajunge in TO, cine in CC si oare cine in BCC conteaza foarte mult. Cu ajutorul blog-ului incurajam comunicarea si dezbaterile libere, accesul complet la informatii, fara sa instrainam pe cineva din companie de la acestea.
7. Ai sanse mari ca angajatii deja sa foloseasca platforma. Exista foarte multe sanse, in special in domeniul IT, ca angajatii tai deja sa fie familiari cu platforma de blog, folosind-o in interes personal, acasa, cunoscandu-i din plin capacitatile. Astfel, elimini costurile de instalare de catre o firma specializata in server-side applications, costurile unor cursuri pentru angajati.
(in cazul companiilor mai mari se recomanda totusi o platforma de forum pentru a putea distinge compartimentele)
Data publicarii : 25 Sep 07
Categorie articol : DGeneration
Popularity: 4% [?]
Blogul autorului : http://www.greyheart.net
Yahoo Messenger : gr3yh3art
Profil personal : Greyheart
Alte comentarii
Lasa un comentariu