Categorii [???]
Promovare, poluare sau cum am vrut sa ma fac de ras
Once upon a time there was a little girl who kept a diary. She grew up and discovered internet. Now she has a…oh, no….BLOG! Run !
Notă : Orice asemanare cu viaţa reală a unui blogger este pur întâmplătoare. Cu a mea nici atât.
Pentru lecturarea integrală a acestui articol consultaţi …http://bloggeri.ro/2007/11/08/promovare-poluare-sau-cum-am-vrut-sa-ma-fac-de-ras.html.
Blogul se creează fără prescripţie şi determină apariţia unei forme extreme de dependenţă, inducând uneori adoptarea unui comportament bizar cu tendinţa de socializare cu bloggerii-prieteni şi în afara lumii virtuale. Componenta genetică a acesteia nu a fost suficient studiată încă din lipsa unui lot reprezentativ.
Uneori cântatul sub duş nu mai este eficient. Vrei să te exprimi, te simţi neînţeles iar vecinii cred că te bate cineva. Vocea (care şi asa nu prea era) a decis că e vremea să faca o schimbare de look, aşa că o agresiune fonică s-a transformat în ruda ei vizuală…şi ideatică. Dacă nu ţi se pare suficient să-ţi agasezi doar cercul de prieteni/ cunoştiinte/ duşmani de moarte trebuie să începi o campanie de poluare, mă scuzaţi, promovare. Depăseşti momentul de numele-proştilor-pe-toate-gardurile (nu mai este cazul ; ştiau şi totuşi ţi-au acceptat înscrierea in anul pregătitor pentru grădiniţă).
Dacă ai reuşit să depăşeşti etapa în care credeai că toţi cei care îşi fac un blog sunt looseri, spioni, satanişti sau mai ştiu eu ce şi te-ai hotărât să renunţi la creion şi hârtie (pix, notes, marker, în fine ce găseşti pe acasa) ai intrat vrând nevrând într-o lume, ceva mai diferită decât cea cu care erai obişnuit şi cu siguranţă nefamiliarizată cu tine. În fond e mai sigur. Riscurile de a fi găsit de parinţi şi lecturat pe-ndelete la seratele familiei sunt mai mici (sau mă rog, jurnalul tău cu coperţi roz/bleu/cu maşini de formula 1 (?!?) poate circula de la un membru la altul şi apoi să fie organizat un moment special pentru concluzii… :D. În schimb probabilitatea de a identificat de 90% dintre colegi/ prieteni/ amici/ duşmani/kidnappers/ serial killers creşte exponenţial. Dar până să ajungi în vre-un dosar Pelican chiar ar trebui să fii vazut !
Aşa încât next step is PROMOTE. Fluturaşi lipiţi pe stâlpii de la Romană sau puşi în cutiile poştale ale vecinilor ?Mă-ndoiesc ! De ce trebuie să afle că tu le-ai dezumflat roata din spate şi ai dat anunţuri matrimoniale în numele bătrâneilor de la şase ? E mai simplu să te înscrii în directoare de bloguri, le trimiţi prietenilor link-ul către blogul tau, iţi faci un tag cu propriul nume, ceri sfaturi celor mai cu experienţă (întotdeauna se găseşte un ştie-tot-despre-absolut-orice), iţi faci bannere (dar nu pe care să le pui în balcon, la fereastră sau agăţate de pomii din parc).
Iţi poti înscrie capodopera în directoarele de bloguri (finally Interpol has found a way to locate you ! Thank God !) sau te poţi gugălui singur (adică te cauţi pe Google ; ia vezi, te găseşti ?)
Toată viaţa poate ai împărţit doar pumni, picioare sau…nimic ! Acum e momentul să fii generos.Poţi organiza un concurs cu premii (de ex. tricouri imprimate cu numele blogului ; şi NU ÎŢI PUNE POZA- Halloween it’s over !). Chiar dacă (ne ?)fericitul câştigator îl va purta doar la spălatul geamurilor, tot promovare se numeşte.
Nu contează că eşti un exemplu de AŞA-NU : aşa nu se scrie, nu se comentează, nu se răspunde. Dă-ţi cu parerea. Nu e totuşi cazul să arunci cu roşii in ceilalţi( s-au scumpit, nu de alta…).
Culmea, după un timp observi că eşti vizitat din ce în ce mai des ; eşti fericit,ce să mai. Totuşi ar fi bine să vezi dacă sunt 5000 de vizitatori diferiţi sau unul singur de 5000 de ori (Go away, obssesed freak !) . În ultimul caz, dacă nu ai o vechime mai mare de 2 luni s-ar putea să ai de-a face cu cineva cu o tulburare de personalitate .Nasol…fă-ţi o asigurare pentru viaţă. Just in case he really finds you…
După atâta efort cu siguranţă vei fi cautat. Şi nu trebuie să fii întotdeauna cel bun. Bad guys have better sallaries. Statistically proven !
Am uitat ! Dacă prin metodele de mai sus nu ai reuşit să te faci suficient de râs, într-un grup mai restrâns, te poţi înscrie în concursuri. Să ştie lumea pe cine să evite !
Păi…găleţi ? avem !….afişe ? toate…şapca ?este ! Hai la lipit !
Data publicarii : 08 Nov 07
Categorie articol : Etapa 1, Concurs 2
Popularity: 3% [?]
Blogul autorului : http://aschiutza.weblog.ro/
Yahoo Messenger :
Profil personal : aschiutza
umor irezistibil = 1 vot
(Raporteaza comentariu)