Categorii [???]
Solutiile de promovare are unui blog
In primul rand pentru a promova un blog avem nevoie de continut de calitate. Cand spun un continut de calitate ma refer la articole originale, scrise de noi, nu numai de links/clipuri sau imagini.
Un blog poate fi promovat prin mai multe situatii: cuvinte cheie google, inscrierea in multe directoare web, comentarii cu link catre blogul tau pe alte bloguri si link exchange.
75% din vizitatorii unui blog vin de pe Google, de aceea avem nevoie de cuvinte cheie. Bineinteles ca si schimbul de link-uri este folositor, dar si daunator daca avem zeci de link-uri in blogroll.
Putem sa mai aducem vizitatori de calitate pe blog cu ajutorul comentariilor postate la articole de pe diferite bloguri. Aici este foarte important sa avem si un comentariu de calitate. Daca vei lasa un comentariu interesant, mai mult ca sigur, persoanele ce l-au citit vor intra pe blogul tau.
Eu unul nu prea ma uit la statisticile blogului personal de pe trafic.ro de exemplu. N-am nevoie de sute de vizitatori dintre care doar 5 citesc zilnic un blog. Prefer putini vizitatori, majoritatea fiind cititori fideli.
Comentariile de pe blogul meu sunt de asemenea foarte importante. Debeaba pun peste 5 posturi / zi si 80% dintre vizitatori il citesc dar nu lasa comentariu. Fara comentarii ma simt intr-un loc pustiu, unde lumina nu apare decat o data la cateva zile.
Sa recapitulam putin: Pentru a promova un blog avem nevoie in primul rand de continut de calitate. Vizitatorii pot fi adusi prin mai multe cai (au fost enumerate). Acestia pot deveni cititori fideli doar daca ai continut de calitate. Comentariile si statisticile unui blog sunt foarte importante pentru un blogger.
Data publicarii : 01 Nov 07
Categorie articol : Etapa 1, Concurs 2
Popularity: 2% [?]
Blogul autorului : http://danyblog.com
Yahoo Messenger : tigrulcampion
Profil personal : Dany
[…] Zilele trecuta v-am prezentat niste solutii despre cum sa promovezi un blog. M-am inscris cu respectivul articol si in concursul bloggeri.ro. Daca inca nu l-ati citit sau doriti sa-l mai cititi o data, articolul il puteti gasi aici. […]
(Raporteaza comentariu)