Categorii [???]
Vorbe pentru o imprimanta
Şterg, scriu iar, iar şterg. Nu, nu e bine! Ce să scriu? Cum să încep? E greu să scrii ceva când nu e pentru tine şi mai ales când e competiţie.
Am 20 de minute de când mă gândesc cum să încep un articol astfel încat să fie suficient de bun încât să sper că voi primi o imprimantă şi nu mă voi alege cu buza umflată la final.
“In conceperea articolului, trebuie sa alegeti cel putin una din urmatoarele teme :
1. Turismul si internetul, facute unul pentru altul;
2. Cele mai bune “x” motive pentru a-ti face rezervari online (hotel, avion, sejur etc.);
3. Strategii eficiente prin care fidelizezi vizitatorii website-ului tau;
4. Investesc in Marketing sau in SEO?;
5. Cum iti planifici vacanta pe internet? Tool-uri web 2.0, interactivitate, recomandari.
”
Ciudat. Ce legatură au temele astea cu scrisul? Niciuna, dar au legatură cu sponsorii, pentru că ei dau imprimanta.
Pentru tema numărul 2 răspunsul e destul de simplu şi e doar unul: TIMPUL câştigat. Nu ştiu dacă or fi şi altele pe lângă cele n(oare acel x înseamnă 10?) motive care mai sunt şi de aceea nu scriu despre asta că va ieşi ceva prea superficial în multe vorbe goale.
La tema numărul 5 nici nu mă gândesc. Nu trăiesc într-o lume virtuală şi nu mă duc în vacanţă pe internet. Sunt un tip spontan, nu stau tot timpul pe net, iar vacanţele cele mai bune, cel puţin la mine, nu se planifică din timp, dar pe viitor mă gandesc să folosesc http://captaingo.com/, însă pot face ei şi rezervări acolo unde imi petrec eu vacanta?
La tema numărul 4 aş putea să răspund în 2 moduri foarte simplu: da sau nu, pentru că e doar o întrebare. Însă ca să spun mai multe şi să maresc numarul rândurilor ce aleargă acerb spre imprimantă, răspunsul e parţial da. În marketing investesc sume foarte modeste pentru că deocamdată sunt nou în această lume şi totul mi se pare riscant. Dar în SEO? În SEO nu, nu investesc, pentru că asta presupune ceea ce fac deşi cum spuneam sunt cu totul la început, macar să fac şi eu ceva, măcar o chestie cum ar fi SEO, instalarea unui forum, măcar putin că dacă aş baga doar bani de unde aş mai scoate? Tot de acolo? Şi dacă nu e nimic acolo? Nu e bine să te apuci de un proiect dacă nu ştii ce vrei cu adevarat de la el, au mai spus mulţi asta şi mi-am dat şi eu seama în timp de chestia asta.
Îmi place cum sună tema numarul 3, dar de ce să vorbesc despre asta când fiecare îşi premiază utilizatorii cum ştie cel mai bine, în funcţie de buget? Un lucru am învăţat din chestia asta: dacă te apuci să faci concursuri cand ai putini utilizatori nu ajuta cu nimic la creşterea site-ului. Nu spun mai multe ci mă întreb oare http://captaingo.com/ dă o imprimanta ca să înveţe reţete de succes? Pentru o imprimanta asigurată arunc câteva strategii dar nu garantez succesul.
Acum nu a mai rămas să vorbesc decat despre prima temă. Am lăsat la urma pentru că nu cred că turismul şi internetul sunt făcute unul pentru celalalt, deşi trebuie să inventez ceva care să se supună acestei cerinţe. În ziua de astăzi mulţi îşi aleg ca destinaţii de vacanţă locaţii de care nu au auzit decât de pe internet, nu au văzut poze decât pe internet la fel şi fel de agenţii de turism. Un lucru bun pentru site-urile de specialitate, dar nu ştiu cât de bun e pentru cel care ajunge acolo. Eu unul nu mă duc în anumite locuri pentru că se duce toată lumea sau pentru că văd pe internet sau pe la televizor. Mă duc în anumite locuri dacă e frumos, dacă am mai fost si mi-a plăcut, pozele mint bine, realitatea nu. Vacanţele perfecte sunt alaturi de prieteni indiferent de destinaţie. Nu mai stiu ce să scriu, mi-am pus muzica, mi-am pierdut interesul, nu mai vreau imprimanta. Şi totuşi poate voi da vreodată un edit.
Data publicarii : 27 Sep 07
Categorie articol : CaptainGo
Popularity: 3% [?]
Blogul autorului : http://www.diaconuflorin.ro/blog
Yahoo Messenger :
Profil personal : c|neva
mi-a placut faza cu “Vacanţele perfecte sunt alaturi de prieteni indiferent de destinaţie”
(Raporteaza comentariu)
Pai e cat se poate de adevarat. Asta pentru cei ce stiu si merg in vacante cu prieteni.
(Raporteaza comentariu)