Categorii [???]
Soluţiile de promovare ale unui blog în România
Mai am 15 minute să concep articolul ăsta. Deci o să încerc să fiu scurt şi la obiect.
Ok, pentru început este bine de ştiut că articolele originale, bine realizate, gândite şi, de asemenea, care într-adevăr transmit ceva, reprezintă auto-promovarea blogului pe care este scris. Desigur, acesta poate fi un proces de durată, dar reprezintă cea mai bună variantă în momentul actual. Cel puţin pentru mine. Pentru alţii, e de ajuns să scrie 2 rânduri în care să fie menţionat un link şi să dea submit la propriul post pe site-urile de social bookmarking din românia, cum ar fi ghidoo, digg.ro, bligg. Poate este şi asta o variantă, dar cel mai bine este să-ţi prezinţi un post reuşit din toate punctele de vedere. Sunt de ajuns 3-4 submituri la astfel de articole pentru ca persoanele să-ţi reţină blogul, acest lucru atrăgând vizitatori. Cu toate astea, eu nu sunt fanul unor asemenea practici, întrucât soluţia nu îţi poate aduce un trafic fluent, ci din contră, unul fluctuant.
Comentariile pe care le primeşti la anumite articole reprezintă şi gradul de popularitate al blogului. Cu cât ai mai multe comentarii, cu atât mai mult îţi dai seama cât de reuşit este articolul. Ca atare, numărul mare de comentarii poate aduce şi un număr important de vizitatori, datorită faptului că aceştia îşi dau seama că, vizitând blogul, vor întâlni mai multe păreri, motiv pentru care subiectul discutat devine unul interesant.
După părerea mea, cu toate că modalităţile de promovare a unui blog cu content românesc sunt în continuă creştere, articolele reuşite, motivate şi originale reprezintă cea mai bună cale de a-ţi promova blogul, aşa cum am menţionat şi mai sus.
Alte comentarii
Lasa un comentariu