Categorii [???]
Cauza si efect
Tema : Solutiile de promovare ale unui blog in Romania
Consider ca este o conditie necesara si foarte importanta atunci cand ai un blog sa stii ce fel de informatie procesezi pe el ce target are ceea ce scrii tu in jurnalul tau. In functie de informatia pe care o prezinti publicului larg ( sa zicem ca avem ceva de genul acesta ) atunci intervin mai multe solutii de promovare a blogului. Solutiile sunt direct proportionale cu informatia pe care o prezinti deoarece are targeturi predefinite. General vorbim pentru un blog cu subiecte generale cea mai buna solutie eventual ar fi conceperea unor articole care sa evidente usor ce ai de comunicat precum si concluzia respectivului articol.
Dupa cum am zis in functie de target solutiile sunt adaptative. Spicuiesc cateva exemple precare dar foarte des folosite in blogosphera autohtona.
- statusul pe ym,
- mass messages,
- publicarea de articole cu subiecte din categoria “fun” copiate din alte parti doar pentru a castiga un vizitator in plus eventual,
- analiza unui articol pe blogul tau ( poate fi considerata o metoda mai subtila ),
- scrierea insemnarilor din categoria “ma vand pentru o portocala” doar pentru a atrage atentia anumitor persoanaje cu potential mare de sponsorizare;
- cei mai avansati in ale calculatoarelor folosesc anumite trick-uri ( seo, linkuri cu referinte ).
Acum ma intreb cineva trebuie sa impresioneze printr-un concept mai inovator dar imi permit sa fiu sceptic.
Alte comentarii
Lasa un comentariu