Categorii [???]
Oooooooooooooo… promovarea mea…
Prima intrebare care imi vine in minte acum este “trebuie blogul promovat”?. Multe persoane isi creeaza un blog doar pentru placerea de a scrie undeva si, poate, de a fi cititi de prieteni. Dar in ultimul timp blogul a inceput sa devina o sursa din ce in ce mai importanta de informare sau de advertising.
Jurnalistii au, politicienii au, companiile au, copiii de 7 ani au. Cu totii au blog. Nu conteaza ca unii posteaza poze cu flori, fete si baieti iar altii clasamente sau declaratii sforaitoare. Toti au un coltisor de Internet al lor. Si, bineinteles, toti ar vrea sa fie apreciati pentru munca lor.
De aceea promovarea blogului devine rapid o buna afacere. Bannere, feedburnere, mass-uri de Messenger sau chiar reclama platita pe alte situri, toate aceste reprezinta metode de promovare a propriilor creatii aflate pe blog.
La un moment dat, daca promovarea se impleteste cu talentul si informatia precisa si necesara, blogul devine popular. Iar asta se remarca prin cresterea numarului de vizitatori unici si prin perioadele din ce in ce mai mari de timp petrecute de acestia pe blog.
Multi apeleaza la diferite forme de advertising pentru bloguri, gen pay-per-click, care le pot aduce castiguri suplimentare fara prea mari batai de cap. Iar pentru acestia, un numar mare de accesari inseamna si mai multe sanse de a castiga bani mai rapid.
Personal, nu imi promovez blogul decat prin metoda, mai mult decat enervanta pentru multi, a mass-ului si a statusului de messenger. Poate cand voi avea notorietatea CTP-ului promovarea se va face prin simpla pronuntare a numelui meu… ce vis frumos… Pana atunci, “mai dai un mass din asta si iei ignore de la mine. Clar, da?”…
Alte comentarii
Lasa un comentariu